تا شکوفه سرخ لبخندت
تا شکوفه سرخ لبخندت

تا شکوفه سرخ لبخندت

عنوان: تا شکوفه سرخ لبخندت
کد کالا:

نگاه پر آبش از تن مردانه ایی که کنارش ایستاده بود گذشت و به صورتی که زیر چتر بالای سرش به او خیره بود رسید. به یکباره انگار زلزله به جان قبرستان افتاد. شایدم رعشه در تن خودش بود. جان از تنش پرید. نگاهش خیره به چشم هایی بود که میان باران و باد و هوهوی گورستان در وجودش شعله می کشید. صدایی در تار و پود وحشتش پیچید « عزرائیله»
شبح عزرائیل دستش را پیش آورد. خواب نبود، بیدار بیدار بود. عزرائیل آمده بود جان نیمه جانش را هم بگیرد. تنها چیزی که میان آن همه وحشت گنگ نمی فهمید یک چیز بود، اینکه چرا عزرائیل با چشم های محراب به سراغش آمده بود
لب های عزرائیل تکان خورد، ولی جز صدای رعد و هوهوی باد هیچ نشنید. تمام رمقش را جمع کرد که برخیزد اما نتوانست. دست های عزرائیل مثل دو شاخه ی سیاه و بلند به سویش دراز شد. از شدت هراسی که نفسش را می برید روی زمین غلتید. دست های عزرائیل که شانه های یخ کرده اش را لمس کرد هوش و جان از تنش رفت و دیگر هیچ نفهمید.

نویسنده:

زهرا دلگرمی


شابک:

9789641936343


نوبت چاپ:

چهارم


ناشر:

علی


قطع کتاب:

رقعی


نوع جلد:

شمیز


تعداد صفحه:

770


تیراژ:

250

4,000,000  ريال
وضعیت: موجود
طرح جلد (0)
محتوا (0)

 
نظرات کاربران
  • سارینا
  • محدوده سنی: از 15 تا 25 سال
  • 1402/10/18

واقعیت دلم میخواد نظرمو راجع به این کتاب یکم مفصل تر بنویسم: این کتابو از نمایشگاه کتاب امسال گرفتم و همون موقع ها شروع به خوندنش کردم و منی که کمتر کتابی تو کتابخونه م پیدا میشه که نصفه رهاش کرده باشم، این کتابو تا نصفه خوندم و دیگه نتونستم ادامه ش بدم تا همین چند وقت پیش که یک نیرویه ناشناخته بعد از چند ماه منو هل داد برایه به اتمام رساندن این رمان... فکر میکنم نقد اولم واضحه: عدم داشتن کشش در بخش اول کتاب و تعلیق بسیار بالا در بخش دوم که میشه گفت پررنگ ترین ایراد کتاب همین بود. شخصیت پردازی و روند قصه و حتی پایان بندی داستان بسیار منطقی و قابل باور بود.توصیه میکنم با صبوری به سراغ این رمان برید. در آخر هم ممنون از خانم دلگرمی عزیز بابت خلق این داستان زیبا❤️.
 
نظر شما
نظر شما
نام:
*
ایمیل:
محدوده سنی:
*
متن:
*
ورود اعضا
نام کاربری:*
رمز عبور:*